Wednesday, October 12, 2016

Dag Handel Ru-Olie Sonder Aanwysers

Moenie die 8216Better8217 Indicators Werk aan ru-olie Ja Moenie die 8216Better8217 Indicators Werk aan ru-olie Ja Die 8216Better8217 aanwysers aren8217t new, so gebruik dit op 'n mark of tydraamwerk. Ru-olie is 'n groot dag handel voertuig het oor die afgelope paar jaar. Daar is baie van die volume (likiditeit), wisselvalligheid (intra-dag-reeks) en 8220mini8221 kontrakte beskikbaar (simbool QM) 8211 wat noodsaaklik is vir 'n goeie dag handel in die mark is. Bogenoemde video wys hoe die 3 nie-gekorreleer aanwysers (Beter sinusgolf, Beter Momentum en beter Pro Am) kan gebruik word vir die dag handel Ru. Oor-optimalisering sal altyd doodmaak n stelsel 8211 I8217ve geleer dat die harde manier. En I8217ve gaan uit my pad om seker te maak die 8216Better8217 aanwysers is nie geskik vir 'n spesifieke mark. Die aanwysers is 8220dynamic8221 en geen insette waardes moet gekies word vir 'n mark of tydraamwerk. Dieselfde dag handel beginsels van toepassing op ru-olie Dag Trading Ru-olie met die 8216Better8217 Indicators (500 bosluis) Aangesien ru-olie het groot daaglikse volume verhandel jy moet in staat wees om te hou met die normale dag handel tydsraamwerke wat ek gebruik op die Emini 8211 wat 500, 1500 en 4500 regmerkie kaarte. Maar die grootste volume gaan deur die groot kontrak (simbool CL), in plaas van die 8220mini8221 kontrak (simbool QM). Ek stel voor kartering van die CL kontrak maar miskien neem ambagte op die QM kontrak as jy 'n klein rekening. Die kiekie hierbo van die 500 merk ru-olie grafiek toon draaipunte herhaal dieselfde volgorde van die prys, volume en gemiddelde handel grootte: Uitputting koop / verkoop volume Deel divergensie met minder koop / verkoop en hoër hoogtes / laer laagtepunte 8220End van Trend8221 prys siklus waarskuwing sein Cycle beurt ná 8220End van Trend8221 is dikwels 'n lae risiko inskrywing punt, en Professionals aktief prys uiterstes en onthou om altyd handel in simpatie met die tendens in die hoër tydraamwerke. Nog 'n ru-olie dag handel byvoorbeeld olie Dag Handel Voorbeeld 8211 1 November 2011 (05:55) Ek is lief vir om video's van intekenaars wat hul handel kaarte en hoe hulle gebruik die 8216Better8217 aanwysers. So dankie aan Starling H. 8211 een van Emini-Watch8217s lojale ondersteuners 8211 vir die verhuring van my ontwil hierdie groot ru-olie handel met die followers. Day Trading Ru-olie Futures Dag Trading Commodities met ru-olie Futures ru-olie Futures wisselvalligheid deel bied 'n ander mark persoonlikheid as voorraad indeks termynmark. Hier is 'n paar van die dinge wat jy nodig het om te weet oor die dag handel ru-olie termynkontrakte: Ru-olie is een van my gunsteling termynmark vir die dag handel. Voordat ek duik in en met julle deel hoe die wisselvalligheid in ru-olie pas my risikotoleransie vir dag handel en bied 'n paar grafiek voorbeelde, moet ons 'n paar van die spesifikasies van Ru-olie termynkontrakte te hersien. Ru-olie termynkontrakte het maandelikse verstryking. So elke maand ons handel 'n ander kontrak maand, so moet 'n mens weet wanneer is die eerste dag kennisgewing en laaste verhandelingsdag vir ru-olie termynkontrakte om altyd seker te maak ons ​​die behoorlike maand handel met die mees likiditeit en vermy enige kans om in die lewering situasie. Volgende is die kontrak grootte. Ru-olie termynkontrakte is gebaseer op 1000 vate. Om van 'n dag handel perspektief eerlik te wees al wat ek omgee is dat elke blok of 1 sent skommeling is 10 teen my of my guns per kontrak. Dit beteken dat 'n skuif 92,94-92,74 200. Nog 'n faktor is die handel ure. Ten tyde ek deel van my gedagtes met julle, 8 April 2013, ru-olie termynkontrakte handel oor die CME Globex platform en handel van 17:00 CDT tot die volgende dag by 16:00 CDT. Dit is 23 van reguit handelsure. Ek het beslis dit nie beveel dag handel hierdie mark 23 uur. maar dit is goed om te weet die handelsure. Deel in ru-olie termynkontrakte is redelik goed om handel te dryf in my opinie. Gemiddeld ongeveer 300,000 kontrakte per dag. Een laaste wyser te raak op die Energy Information Administration (OIE) verslag wat normaalweg kom uit Woensdag om 09:30 CDT (op kort weke, vakansies ens hierdie verslag sal gestoot word om Donderdag om 10:00 CDT). Ek vertel my kliënte dat hierdie verslag is heeltemal te wisselvallig en ek wil uit 5 minute voor wees en nie hervat handel 5 minute tot ná die verslag kom uit. Hierdie verslag op sigself verdien 'n skriftelike maar op kort, die verslag verskaf inligting oor hoe ons voorraad paal doen (vraag / aanbod) en die mark sal skuif gebaseer op die getalle teenoor wat verwag is. Weereens as 'n dag handelaar, jou belangrikste taak is om te weet oor hierdie verslag, wanneer dit kom uit en na my mening bly uit die mark gedurende hierdie tyd. www. cannontrading / gereedskap / 2012-termynkontrak-kalender Wat maak ru-olie termynkontrakte aantreklik vir my in terme van die dag handel, is die feit dat vrees en gierigheid is versterk in die mark. Dit skep 'n teelaarde vir spikes, verkoop offs en baie keer 'n vlugtige, twee eensydige tipe handel reeks. Ek het ook gesien dat groot skuiwe gebeur in ru-olie termynkontrakte baie vinnig. Vergelyk dit met markte soos mini SP 500 termynkontrakte of T Bonds termynmark en jy sal hoër wisselvalligheid gemiddeld sien. Miskien is sy die gebrek aan geduld ek by tye wat my trek om hierdie mark het opgemerk oor myself, maar ek hou van die feit dat hy my dag sou bedrywe in ru-olie lang dont duur. Ek óf opgehou het of druk my wins teiken, gewoonlik binne 2-8 minute. Soms vinniger as dit. Dit kan nie 'n geskikte vir almal en daar is so baie maniere om dag handel termynmark (onderwerp vir 'n hele boek.), Sodat 'n mens nodig het om eers verstaan ​​hulself met betrekking tot handel, hul tydskedule, hul risiko kapitaal, vlak van dissipline ens voordat jy probeer om te kies watter markte handel. Om aan die weskus, ek hou van die tye van 06:00-10:00 (Pacific Time) vir dag-handel hierdie mark. Ek dink dit bied gewoonlik vir genoeg beweeg, dit is die tye van die mees aktiewe volume. As jy 'n oorsese handelaar, miskien Europese tydsone, wil jy dalk om te kyk na die Noordsee ru-olie wat handel oor ICE met mooi volume en nog baie aksie tydens die Europese sessie. Wat ek persoonlik kyk vir wanneer die dag handel ru-olie termynkontrakte is uitputting in die koop / verkoop en uiterste oorgekoop / oorverkoopte voorwaardes. Ek het toe op soek na wat ons die toonbank tendens skuif noem. Ek moet jou waarsku vooraf dat as jy nie genoeg is gedissiplineer om plaas te stop op elke handel wat jy kan seerkry baie sleg as soms die toonbank skuif ek kyk vir nie gebeur nie en die mark kan nog 'n groot been te maak teen my. Ek hou daarvan om 'n aanduiding soortgelyk aan RSI gebruik en gewoonlik sal ek óf volume kaarte of reeks staafgrafieke gebruik. Ek hou van volume kaarte beter vir die korttermyn dag-handel, want ek voel dat wanneer die mark vinnig beweeg sal jy 'n beter visuele prentjie te kry met behulp van volume kaarte wat wag vir 'n 3 minute grafiek om te voltooi byvoorbeeld. Ook as die mark is quotdeadquot, lae volume en nie veel beweging, kan jy valse seine op die tyd kaarte net omdat tyd is verby en die tralies af te handel. Al die onderwerpe bo en onder verdien verdere ondersoek, maar in hierdie aanvanklike artikel Ek hou net om jou te voorsien met basiese / oorsig en miskien maak jou gedagte om hierdie mark as een wat jy kan moontlik dag-handel. Ek hou van die opstel van my toekoms verhandelingsplatform met outomatiese teiken en wins sodra ek my handel te betree om die mark te stuur. Ons het meer as 'n paar vrye handel platforms wat sal bereik nie. Hieronder is 'n voorbeeld van 'n goeie dag handel opstel van 8 April 2013 Ek gebruik 18 bosluise wissel kolomgrafiek: Wat ek soek is 'n uitputting in die verkoop, laat die quotred barsquot verandering na groen. Ek is ook op soek na die REL studie te gaan onder 15 en dan steek terug bo 15. Wanneer dit gebeur ek my sein ontvang in die vorm van die groen driehoek. Dit vir my gelei tot 'n buy reg rondom 92,61. In my verstellings ek 21 bosluise wins teiken het en 27 bosluise stop verlies. In hierdie voorbeeld het ek in staat om my wins teiken te neem. As jy graag hierdie nuusbrief, Deel asseblief Risiko-Openbaringsverklaring: Past resultate is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Die risiko van verlies in termynkontrakte handel kan aansienlik wees, versigtig die inherente risiko's van so 'n belegging oorweeg in die lig van jou finansiële toestand. Hieronder is 'n voorbeeld van 'n mislukte dag handel opstel van 8 April 2013 Baie soortgelyke opgestel om die een hierbo, behalwe hierdie keer die toonbank skuif het nie gebeur nie en ek het gestop redelik naby aan die lae van die dag) -: RISIKO Openbaarmaking: Past resultate is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Die risiko van verlies in termynkontrakte handel kan aansienlik wees, versigtig die inherente risiko's van so 'n belegging oorweeg in die lig van jou finansiële toestand. As jy graag 'n gratis toets van die kartering sagteware en die studies wat in die voorbeelde wat ek gedeel, besoek gerus: www. cannontrading / gereedskap / intraday-termynkontrak-handel-seine op te som Ek hoop ek was in staat om te deel met jou: 1. ru-olie as 'n moontlike mark om te kyk na vir dag-handel. 2. Beskryf kortliks sommige van die kontrakte specs / gedrag as met betrekking tot dag handel. 3. kortliks raak oor die gebruik van die toonbank tendens beweeg in die dag handel ru-olie termynkontrakte Neem asseblief kennis dat die inligting vervat in hierdie brief inligting is bedoel vir kliënte, voornemende kliënte, en gehore wat 'n basiese begrip, kennis en belangstelling in die termynmarkte . Die materiaal vervat in hierdie brief is net opinie en waarborg nie enige winste. Dit is riskant markte en enigste risiko kapitaal gebruik moet word. Hul vorige prestasies is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Dit is nie 'n uitnodiging van 'n bevel om te koop of te verkoop, maar 'n huidige siening mark wat deur Cannon Trading Inc 'n verklaring van feite hierin vervat is afgelei van die bronne daarvan geloofwaardig te wees, maar is nie gewaarborg om akkuraatheid, of hulle voorgee volledig te wees. Geen verantwoordelikheid word aanvaar met betrekking tot enige sodanige verklaring of met betrekking tot enige uitdrukking van mening hierin vervat. Lesers word aangemoedig om hul eie oordeel gebruik in die handel Dag handel kan uiters riskant Dag handel wees oor die algemeen nie geskik is vir iemand van beperkte hulpbronne en beperkte beleggings of handel ervaring en 'n lae toleransie vir risiko. Jy moet bereid wees om al die fondse wat jy gebruik vir die dag handel verloor. En nog belangriker, moet jy nie te finansier dag handelsaktiwiteite met fondse wat nodig is om jou lewenskoste ontmoet of verander jou lewenstandaard. Jy moet versigtig advertensies of ander verklarings wat die potensiaal het beklemtoon vir groot winste in die dag handel wees. Dag handel kan ook lei tot 'n groot en onmiddellike finansiële verliese. Dag handel sal aansienlike kommissies te genereer, selfs al is die per handel koste laag. Dag handel behels aggressiewe handel, en jy sal kommissie betaal op elke handel. Die totale daaglikse kommissies wat jy betaal op jou ambagte sal bydra tot jou verliese of aansienlik verminder jou inkomste. Dag handel oor marge kan lei tot verliese buite jou aanvanklike belegging. Trading het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die markte. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Let oor stop: Die plasing van VOORWAARDELIKE BESTELLINGS deur u of jou handel adviseur, soos lsquolsquoSTOP-LOSSrsquorsquo OF lsquolsquoSTOP-LIMITrsquorsquo bestel, sal nie noodwendig beperk jou verliese aan die beoogde bedrae SEDERT MARKTOESTANDE dit onmoontlik mag maak om sodanige opdragte . Kanon Trading OverviewDay Trading Ru-olie termynkontrakte by die Big ligas Met Little League Geld Sedert die verspreiding van die internet, dag handel geword al die woede. 'N hindernis vir toetrede van hierdie sake is dat die dag handel, insluitende handel termynmark, kan 'n aansienlike bedrag aan marges dekking en vir 'n goed befonds rekening. 'N rekening in staat behoorlik bestuur van risiko kan beteken groot geld vir baie, veral begin handelaars. Herersquos 'n wenk oor hoe om handel te dryf soos 'n groot liga, maar 'n rekening te finansier met 'n bietjie liga bedrag geld. Ru-olie is 'n gewilde termynmark te handel vir baie dae handelaars wat wil handel termynmark. Die wisselvalligheid bied mooi beweeg na wins uit egter itrsquos 10 per blok. Daar is 'n manier om dit te verruil vir die helfte van die bedrag per blok en selfs so laag as 1 per blok. E-mini ru-olie Die helfte van die Merk Waarde Wat is unbeknownst aan baie is dat daar 'n E-mini van ruolie bekend as QM, en dit is moontlik om die QM handel, terwyl hulle die CL mark op jou grafiek. QM is geprys per vat net soos ru-olie of CL, maar in plaas van die prys wat gebaseer is op keer 100 vate soos CL, QM is gebaseer op keer 50 vate. Dit bosluise ook 'n bietjie anders. CL bosluise in inkremente van 0,01 en QM bosluise in inkremente van 0,025. Van die grafiek hieronder wat jy kan sien wat die dollar bedrag van 'n 0.10 skuif in ru-olie vir beide Ru-olie en QM sou wees. Hier sien groter beeld klik. Basies 'n 0.10 skuif in olie is 50 op die QM. So as jy CL volg, maar handel die QM elk 0,01 regmerkie in CL sal wees 5. Dit beteken in wese jy hoef net die helfte van die dollar beloop 'n handelsrekening om handel te dryf QM finansier, terwyl die volgende CL, in vergelyking met die bedrag wat jy nodig sou wees om handel CL. Handel besluite op grond van CL Die belangrike stuk te weet, is dat omdat CL is die meer vloeibare van die markte met 'n hoë volume, is dit beter om te karteer en kyk hoe die CL mark, terwyl jy die QM handel. Byvoorbeeld, sou 'n manier om dit te doen is om die NinjaTrader platform te gebruik, het 'n grafiek geopen met CL, maar gebruik die Super Statiese Dom om jou ambagte te plaas vir QM. Die DOM sal jou toelaat om potensiële likiditeit te sien in QM. Kartering van die QM met groter blok groottes kan vereis dat groot aanpassings op grafiek instellings en aanwysers, en kan ook beteken later inskrywing seine. Vir daardie redes, bykomend tot meer likiditeit in CL, wil jy jou handel besluite wat gebaseer is uit die CL grafiek te maak. Die verskil in blok groottes beteken ook daar sal tye die markte sal nie beweeg blok vir blok wees. Om verantwoording te doen dit terwyl die handel die QM by 0.025, die grootste van die twee blok waardes, net om op of af dienooreenkomstig om jou huidige handel strategie. Byvoorbeeld, kan jy neem voordeel wanneer beide markte getref 51,10 eerder as wanneer die prys treffers 51,11 op die CL grafiek. Dit kan die gewenste keuse gewees het, maar as jy wag vir die CL mark te bereik 51,11, wonrsquot jou neem wins eintlik getref tot 51,125 op die QM. Dit kan die mark tyd om te draai voordat dit treffers jou neem wins 51,125 in QM gee. Vir stop en neem wins, rond af of as van toepassing is, of indien die prys treffers op CL net getref gaan plat op QM onmiddellik indien nie gevul. Handel CL Met Nadex Spreads Op 1 'n regmerkie Jy kan handel CL teen 5 'n regmerkie op QM en met Nadex Spreads jy kan handel CL selfs laer op 1 'n regmerkie. Daarbenewens by Nadex daar geen marge vereiste en jou totale gedefinieer risiko is aan die voorkant. In die termynmark daar onbeperkte risiko. Jy kan handel Nadex Spreads met vertroue om te weet jy wonrsquot gestop word. Afhangende van waar die vloer en die plafon is met betrekking tot jou posisie en jou risiko, kan jy kies of jy jou handel te verlaat of hou dit totdat verstryking. Die mark kan draai teen jou, kom dan terug in jou guns, maar jy sal nie gestop word nie. Om meer te leer oor hoe om die QM handel te leer en Nadex Spreads jy kan besoek www. apexinvesting. Die volgende artikel is van een van ons eksterne bydraers. Dit verteenwoordig nie die mening van Benzinga en is nog nie geredigeer. kopieer 2016 Benzinga. Benzinga verskaf nie belegging advies. Alle regte reserved.3 Smart aanwysers aan ru-olie handel met Sinergisme Noudat ons vakansie seisoen agter die rug, sy tyd ernstig is oor die handel in vandag se video wat ons is op soek na ru-olie te kry. Hierdie mark het 'n teleurstelling vir baie handelaars soos in 'n breë handel reeks gebly vir die afgelope 18 maande. Die huidige handel reeks sal uiteindelik gebreek wees en die mark sal beweeg in die rigting van die tempo. Terwyl ons langtermyn-aanwyser, die maandelikse Handel Triangle steeds positief te wees, kort termyn handel driehoeke dui swakheid. Met 'n telling van -60 vir Februarie ru-olie, verwag ons dat hierdie mark reeks sal wees in die kort termyn. Een van die aanwysers wat ons in 'n vroeëre video bespreek is in 'n oorverkoopte toestand, dui op 'n moontlike tydren van die huidige vlakke kan wees aan die hand. Dit gesê ons sou wag vir 'n ander kombinasie van aanwysers om te bevestig dat 'n skuif is aan die gang. Vir die afgelope 18 maande die beste manier om ru-olie verhandel is met die gebruik van 'n ossillator aanwyser. Die een is op soek na in vandag se video duidelik wys jou waar die laagtepunte en hoogtepunte is in die komende en dui op 'n potensiële mark weiering van die huidige vlakke. Ons verwag dat na so 'n lang tydperk van sywaarts aksie, byna 18 maande, wat die ru-oliemark sal kom in die lewe en aan te bied 'n paar groot handel geleenthede in Q1 en Q2. Soos altyd ons video's is vry om te kyk en daar is geen registrasie vereistes. Alles van die beste vir jou, president van INO medestigter van MarketClub Kommentaar Carol Ferguson sê: Dankie vir jou antwoord, een van die beste beweeg ek in 2010 was om aan te sluit Market Club Carol Ferguson sê: Adam as die Chinese herwaardeer hul geldeenheid opwaartse in die komende weke wat sou dit te doen om jou raadsplanne vir olie in die besonder, ander kommoditeite goud ens te danke Ek sal laat die mark besluit dat vraag. As dit nie gebeur nie daar genoeg tyd om te kry in die daaropvolgende langtermyn-tendens sal wees. Alles van die beste, Adam ol EU estou muito contewnte geword que eu estou trabalhando com esse servio e os vidios deste servio foi muito BM feito e lgal agradeo renivaldo Alves Hallo Ek is baie tevrede sedert Im werk met hierdie diens en vidios van hierdie diens was baie goed gedoen en dankie lgal renivaldo Alves Dankie vir u besigheid. Alles van die beste, Adam Anthony Humpage sê: Adam, dankie vir hierdie video wat ek dink kan 'n paar qusetions oor die vraag of ek driehoeke in 'n sywaartse woelig mark handel te reageer beantwoord (Ek is op soek na / - MACD om te help met wat tot dusver . Vraag: Vermoedelik sal hierdie analsis te werk vir weeklikse handel driehoeke, vir diegene van ons diegene wat nie wil so dikwels handel as die dagblaaie Maar, as 'n mens is met behulp van hierdie vir die ondersteuning van besluite op weeklikse handel driehoeke sou jy enige aanpassing aan die instellings stel op die kanale of die ossillator Dankie, Anthony Jy maak 'n goeie punt. Ek dink dit sou net so goed werk op die weeklikse kaarte met dieselfde tydperk. die tyd wat ons gebruik vir die Doncian kanale was 15, en die verstek vir die Williams R aanwyser gebruik die verstek in die MarketClub. Ek hoop dit werk uit vir jou. Alles van die beste, AdamFor baie aktiewe handelaars Ru-olie kan 'n uitstekende mark vir dag handel. Hier is 'n paar van die belangrikste redes waarom jy dalk wil om ru-olie te oorweeg as jou voorkeur dag handel in die mark. Deel Gemiddeld verhandelingsvolumes is ongeveer 300,000 kontrakte per dag. Likiditeit Ru-olie word beskou as 'n vloeistof handel in die mark wees, maar nie as 'n vloeistof as ander, soos die Emini SP. Handelaars moet weet dat glip, kry gevul op 'n ander prys wat die vereiste prys is 'n groter kans in minder vloeistof markte. Handelaars moet bereid wees om 'n mate van glip ervaar in hierdie mark. Wisselvalligheid Miskien is die grootste rede vir ru-olie verhandel, is die intraday wisselvalligheid. Wisselvalligheid is die maatstaf van afstand (in enige rigting) wat 'n mark oor 'n gegewe tydperk sal beweeg. Daarom markte met hoër wisselvalligheid word verkies deur die dag handelaars. Punt Waarde Die punt waarde vir die simbool CL, ru-olie is 100 en hy handel dryf in inkremente van 1/100. Dit beteken dat die kleinste prys skuif is 0,01 en het 'n dollar waarde van 10. Vir elke 1 persent skuif in die prys van die kontrak die dollar waarde sal verander deur 10. Trading Hours Gereelde sessie of wat ook as Pit verwys sessie ure 9:00-14:30 est. Uitgebreide handelsure is 23,25 uur met 'n 45-minuut pouse elke dag begin by 05:15 (16:15 CT). Makelaar Vereiste Marges Terwyl marges op ru-olie is nie so laag as op die Emini SP makelaars doen bied steeds baie ruim marges in die omgewing van 3000 per kontrak verhandel. Met die totale waarde van die kontrak wat Contract x Point Value, byvoorbeeld 99,50 x 1000 99500. 'N Vereiste 3000 marge verteenwoordig ongeveer 3 van die waarde van die kontrak. Vir meer updates van Greg, seker wees om sy blog te besoek by TheTradingZone. Kopiereg 2015 Alle regte voorbehou. Reproduksie sonder toestemming is verbode. Die Trader Koninkryk logo is 'n handelsmerk van die NinjaTrader Ecosystem LLC. Hierdie webwerf is slegs vir opvoedkundige en inligting doeleindes en moet nie beskou word as 'n uitnodiging om te koop of te verkoop 'n termynkontrak of enige ander tipe van belegging besluit. Die wat op hierdie webwerf maatskappye en dienste is nie in ag geneem word 'n aanbeveling en dit is die lesers verantwoordelikheid om 'n produk, diens, of maatskappy te evalueer. NinjaTrader Ecosystem LLC is nie verantwoordelik vir die akkuraatheid of inhoud van enige produk, diens of maatskappy wat verband hou met hierdie webwerf. Futures Trading bevat aansienlike risiko en is nie vir elke belegger. 'N belegger kan potensieel verloor al of meer as die aanvanklike belegging. Risiko kapitaal is geld wat verlore kan gaan sonder kinders finansiële sekuriteit of lewenstyl gedrang te bring. Slegs risiko kapitaal gebruik moet word vir die verhandeling en slegs diegene met genoeg risiko kapitaal moet handel oorweeg. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. View Full Risiko-Openbaringsverklaring. CFTC Reëls 4,41 - Hipotetiese of gesimuleerde prestasie resultate het sekere beperkings, in teenstelling met 'n werklike prestasie rekord, moenie gesimuleerde resultate nie werklike handel verteenwoordig. Ook, omdat die ambagte is nie uitgevoer word, die resultate kan hê onder-of-meer as vergoed vir die impak, indien enige, van sekere mark faktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde handel programme in die algemeen is ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of is geneig om wins of verliese soortgelyk aan dié wat te bereik. Lesers instem om Trader Koninkryke Disclaimer. Voorwaardes en Privaatheidsbeleid. Aanbiedings en gebeurtenisse uit 3rd party verskaffers word slegs gerief. Handelaar Koninkryk is nie verantwoordelik vir die inhoud van 'n 3de party webwerf of hul dienste. Jy verlaat nou die webwerf Trader Koninkryk en 'n skakel na 'n ander site. Nóg Trader Koninkryk, of enige van sy filiale het geëndosseer of aanbeveel vir gebruik enige produk, diens of stelling aangebied of in die webwerf wat jy wil besoek is. Ek het gelees en verstaan ​​die bogenoemde stelling. Klik op die knoppie hieronder om voort te gaan na 'n webwerf buite Trader Koninkryk.


No comments:

Post a Comment