Monday, October 3, 2016

Forex Gold Trader Ea Review

Forex Gold Trader lewe vorentoe toets Trading styl: ambagte met 'n vaste TP in die rigting van die onderliggende Gold tendens. Verskeie gelyktydige ambagte is moontlik, rooster-styl. Geen SL, so waarskynlik problematies as die tendens verander. Munt pare: XAUUSD (Goud). There8217s ook 'n XAGUSD (Silwer) weergawe, maar die skrywer beveel dit nie handel te danke aan die huidige Silwer onstabiliteit. Tydraamwerk: H1 Expert adviseur prys: 30 NFA nakoming: dalk 'n oorsese makelaar nodig as gevolg van die hefboom beperkings opgelê op die Amerikaanse makelaars. Terugbetaling beleid: 60 dae, gekondisioneer deur 'n verklaring van die EA van minstens 10 verhandelingsdae Lees meer by die Forex Gold Trader webwerf Nota: hierdie is 'n EA dat bedrywe wat gebaseer is op seine afkomstig van 'n bediener. Omsigtigheid word aanbeveel wanneer dit kom by die rekening grootte verhandel amp minimum baie grootte, aangesien dit 'n baie posisies soms kan oopmaak. As die goud tendens verander of 'n sterk genoeg retracement gebeur, jou rekening's 'n marge oproep. Weergawe 4 pogings om te werk om hierdie probleem in 'n mate, maar dit moet nog gesien word hoe goed dit sal slaag. Die v4 backtests lyk nie 'n probleem met die uiterste retracement in 2011 dat v3 op sy knieë gedwing het. My v3 toets wat oorblyfsels misluk gepos hieronder. Birt8217s vorentoe toets instellings: verstek (FGTAutoLot 0,005) begin: 2011/10/31 Gestop: 2012/11/29 (gevaarlike strategie) Broker: PrivateFx Rekeningtipe: lewe, mikro Begin balans: 300 HEFBOOM: 1: 500 Nota: hierdie rekening loop Forex Gold handelaar v4 instellings: verstek (dynamicLot 0.5) begin: 2011/08/08 Gestop: 2011/09/26 wanneer goud het 'n duik en die rekening het 'n stop uit. Makelaar: PrivateFx Rekeningtipe: live, mikro Begin balans: 300 (met 200 op 2011/08/24 wanneer die rekening is naby aan 'n marge oproep) Let wel: hierdie rekening hardloop Forex Gold Trader v3 Amptelike vorentoe toetse Forex Gold Trader v4 That8217s perfek waar, maar jy weet nooit wat die toekoms het in die winkel. Kan wees dat in die lig van die wêreldwye ekonomiese krisis mense sal besef dat banke net parasiet instellings en ons sal skakel na 'n globale regering, 'n enkele geldeenheid en 'n enkele finansiële instelling staatsbeheerde gefokus op eintlik om mense te help, nie op die maak van winste. Ok, that8217s n sci-fi scenario dat ons selfs can8217t hoop, maar daar is ander dinge wat kan gebeur, byvoorbeeld die bevinding van 'n massiewe deposito. Dit can8217t so aangaan nie vir ewig, dit sal sekerlik stop by 'n sekere punt, maar it8217s onmoontlik om te sê of dit 1 jaar sal neem, 10 jaar of 50. Neem 'n blik op 'n silwer grafiek van die afgelope year8230 Wat I8217m sê, is dat hierdie EA kan baie goed werk vir die oomblik, maar wanneer die tendens verander, it8217s gaan moeilikheid spel. 7 geskryf deur jesen 21 Augustus 2011 (5 jaar gelede) Ek het 'n blik op jou rekening op myfxbook geneem, en ek is jammer om te sê dat jou rekening is op die rand van geblaas. Dit bevestig die algemene vermoedens dat hierdie EA het 'n baie swak mm. Dit het geen antwoord op 'n goue nadeel. Draai op die sell-opsie van V3 van hierdie EA sal nie jou rekening óf gered. Ek was die gebruik van FGT op my rekening ook, en ek het dit af eendag gelede. Dit het reeds my aandele deur 30, en ek besluit om my verliese te sny. Sulke besluite seer, maar wat nodig is is. Jy moet dit te doen te IMHO, tensy dit is 'n toets. 10 geskryf deur Birt 24 Augustus 2011 (5 jaar gelede) Eeek8230 I8217ve het geen internet tot die aand toe vandag en het 'n nare verrassing wanneer dit terugkom. It8217s veral omdat daar besluit om die lotsize verhoog tot 0,02 op die verkeerde tyd, maar die effek is steeds dieselfde. Ek verander dit na dynamicLot 0,5 nou, veiliger op die manier. Ek het daarin geslaag om te druk in 'n 200 deposito in 'n poging om die rekening te red, maar dit mag dalk net wees dwaasheid. Ek vermoed goud gaan hang in die 1600-1700-reeks vir 'n rukkie en dan hervat sy lomp tendens, in welke geval die ekstra deposito die regte oproep kon gewees het. I8217ve geneem 'n blik op die werklike rekeninge uitgegee deur die FGT skrywers en dit lyk asof hulle om te doen fyn met 'n 18-20 drawdown, natuurlik, afgesien van 'n rekening wat lyk soos dit het 'n stop uit (gaan dit daar laat as 'n waarsku as myfxbook steeds toelaat 8211 die skakel sê die stelsel is verwyder). In elk geval, jy is reg: net soos ek vermoed, die EA het geen antwoord op 'n goue nadeel. Soos ek gewaarsku, tensy die rekening grootte is groot genoeg en die lot grootte handel klein genoeg, hierdie EA is baie gevaarlik. 11 geskryf deur Andreas 25 Augustus 2011 (5 jaar gelede) Ek kan nie meer as saamstem om jou stellings hierbo. Dit EA werk net in lomp voorwaardes en dit can8217t hanteer terugskrywings soos wat ons hier sien. Selfs al is die rekening is groot jy kan eindig met DD vir 'n baie lang tyd as die prys doesn8217t weer gaan. Jou laaste einde gestop op 1829 so jy sal nie enige winsgewende orde voordat die prys bo this8230 Tipiese rooster EA8230 Op soek op jou ander EA8217s gaan, kan ek sien dat basies almal sukkel in die huidige mark toestand. Sy verwag, want daar is geen neiging in enige pair8230 Weet jy enige goeie zigzag EA wat baie lekker om te gebruik 'n hele paar pare op die oomblik sou wees Wil jy weet hoekom Forex Gold Trader het 'n 5 ster ranting op Forex Vrede Army Hier is die antwoord: V: Ek is FGT lid. Ek wil jou eerste tester / gebruiker met behulp van Forex Gold Trader 4,0 wees. Hoe kan ek dit doen A: Ondersteun ons asseblief deur ons 5 sterre gradering by Forex Vrede Army webwerf, www. forexpeacearmy / openbare / resensie / forexgoldtrader daarna kontak ons ​​asseblief per e-pos, dan sal ons u Forex Gold Trader 4,0 Beta Weergawe gee vir toets. 20 geskryf deur Matthew 27 Oktober 2011 (4 jaar gelede) het ek net gelaai FGT 4.0 op 'n demo rekening. Dit het nie enige ambagte wat is vreemd maak. Enigiemand toets 4.0 hier 21 geskryf deur Hans 27 Oktober 2011 (4 jaar gelede) Ek is DEMO-ing vir twee dae nou. Dit het handel tussen die oomblik dat goud gestyg van 1650 en 1705. Maar dit het nie handel te dryf daarna (vandag). Ek is nog steeds huiwerig om dit te draai op vir die regte. You8217d beter wag totdat dit duidelik is dat die voortgesette koue regstelling is verby. 1550-1600 gaping steeds lok. Selfs met die verbeterde weergawe Ek dink dit is nog steeds wys wees om handel te dryf net in 'n duidelike uptrend. Ek is dit heeltemal met jou eens, maar there8217s nog 'n kans om dit te herstel, na gelang van die mark natuurlik. Ek is half gehoop dat hierdie nuwe weergawe van die slaggate van die vorige sou vermy, maar dit lyk al is dit tot stand gebring is 'n langdurige pyn. In elk geval, as kak die fan, ek het beslis won8217t vul sy balans te help it. Million Dollar Pips lewe vorentoe toets Trading styl: scalping, baie kort handel duur, verskeie gelyktydige posisies moontlik as gevolg van die lae gemiddelde aantal pitte per handel, die resultate vir hierdie EA sal beslis baie wissel van een makelaar na 'n ander. Munt pare: EURUSD (USDJPY en GBPUSD weergawes bestaan ​​as 'n afsonderlike aankope ter waarde van 99 elk) Tydraamwerk: M1 Expert adviseur prys: 99 NFA nakoming: volle (EIEU instelling het om in staat gestel word) Terugbetaling beleid: 30 dae, geen vrae gevra meer te lees die Million Dollar Pips webwerf Nota: hierdie EA is uiters sensitief vir die verspreiding en uitvoering van die makelaar en die oordrag vertraging tussen die VPS en die makelaar. Million Dollar Pips sal nie winsgewend met die meeste makelaars en dit is algemeen bekend dat moeilik om 'n goeie opstel daarvoor te vind. Birt8217s vorentoe toets EURUSD instellings: al verstek, behalwe: Risiko 1.5, EIEU gedeaktiveer begin met 2011/10/11, aftrekorders, Hard Stop achterhoede en AutoAdjustECN gestel om valse begin: 2011/08/07 Broker: PrivateFx Rekeningtipe: lewe, mikro Begin balans : 300 GBPUSD instellings: al verstek, behalwe: Risiko 1.5, EIEU valse, aftrekorders valse, Hard Stop achterhoede valse en AutoAdjustECN valse begin: 2011/10/24 Broker: PrivateFx Rekeningtipe: lewe, mikro Begin balans: 300 Huidige weergawe: 1.2. 0 USDJPY instellings: al verstek, behalwe: Risiko 1.5, EIEU valse, aftrekorders valse, Hard Stop achterhoede valse en AutoAdjustECN valse begin: 2011/10/24 Broker: PrivateFx Rekeningtipe: lewe, mikro Begin balans: 300 Amptelike vorentoe toets begin: 05.05 0,2011 Broker: ThinkForex Rekeningtipe: demo Begin balans: 1000 Backtests na die sien van die kommentaar gepos deur Eli hieronder het ek besluit om my eie backtest hardloop. Ek gebruik Dukascopy merk data met 'n vaste verspreiding van 1.5 en al die EA instellings na hulle verstek waardes herstel. As jy onder sal sien, die gevolg was intens goeie (hoewel met 'n beduidende drawdown, waarskynlik omdat ek gebruik die verstek risiko), maar ek glo back testing hierdie spesifieke EA is nie realisties as gevolg van die baie lae pit teikens. In alle waarskynlikheid, sal dit op te tree baie, baie anders as 'n makelaar na 'n ander en die toets met Dukascopy data is totaal irrelevant aangesien you8217re waarskynlik nie van plan om dit uit te voer op 'n Dukascopy rekening. Million Dollar Pips 1.6 2007-2011 blok data, versprei 1.5, standaard instellings ek probeer om dit en geen wins. Dit bot werk meer en minder vir die verkopers. Miskien sal hulle het 'n spesiale omstandighede by sekere makelaar, maar vir kleinhandel handelaars is baie dificult om winste te kry. Ek lees 'n paar foruns en die gevolgtrekking is dat die mark het die VN Antidot teen hierdie robot, soos tot stilstand kom met sekere waarde, sekere tyd om die handel, requotes en die glip hou. Behalwe dit nodig is om 'n VPS huur en na my mening is die bot hoef te verdien vir die VPS. MDP kan werk in die regte omgewing. Te veel mense kyk net by latency tussen hul VPS as die gebruik van een en hul makelaar. Alhoewel dit belangrik is om 'n lae latency tussen jou en die makelaar het, is dit selfs meer belangrik om te weet wat die latency is tussen jou makelaar en die likiditeit verskaffers. Dit is die sleutel vir enige skraping strategieë of dit 'n EA of 'n handleiding aanwyser. Dit is die rede waarom mense rapporteer dat sulke scalping st sensitiewe sal makelaar. Die hoofrede die verkoper toon beter resultate as die meeste is, want hulle het hul bot wat in die mees voordelige omgewing. Jy kan minder as 5ms latency tussen jou VPS en die makelaar van keuse het, maar die latency tussen jou makelaar en die likiditeit verskaffers kan tot meer as 100ms latency wat beslis die prestasie van scalping strategieë Net my 2 sent sal beïnvloed. gelukkig handel Dit is wat as 8220slippage8221 verwys. Dit is die rede waarom 'n backtest en / of 'n toets op 'n demo rekening van enige scalper is 100 onbetroubaar. Glip kan nie akkuraat nagevolg in 'n demo rekening en is nie akkuraat nagevolg in 'n backtest. Dit said8230..becareful. Glip kan baie nare is vinnig bewegende markte wees. Ek is 21 pitte voor gegly tydens nuus ambagte. Dit kan veel erger as dit. Dit gesê, glip nie heeltemal sleg as jy met 'n goeie makelaar. 'N Goeie makelaar sal ook vir jou positiewe glip. FinFX is een van die makelaars Ek het probeer (en ek nog by) dat my positiewe glip verskeie kere gegee. Miskien selfs meer dikwels as wat ek gekry het negatiewe glip. Anyway8230.sorry jy het om uit te vind oor glip die slegte pad. 458 geskryf deur Matthew 6 Maart 2012 (4 jaar gelede) 8221 in geval iemand didnt reeds weet, is daar geen amptelike MDP lewendige rekening, net 'n demo wat doen baie beter as enige lewende rekening would.8221 Dit, gekombineer met die baie baie negatiewe kommentaar oor MDP, hier en oral die internet, maak dit moeilik om te verstaan ​​waarom hierdie EA so hoog is ingedeel by die 8216top ea8217s8217 lys van hierdie webwerf kan Trouens, het ek MDP kort nadat ek gesien het die ongelooflike 8.216.581,58 totale gain8217 figuur hier (en het 'n blik op die gekoppelde myfxbook bladsy, wat nou blyk om slegs 'n demo rekening). It8217s nie regtig 'n groot probleem (Clickbank maak om jou geld terug te redelik maklik), maar een of ander manier Ek vind dit irriterend, of is dit net ek Interessante konsep in die wete latency tussen makelaar en drop provider8230 NVR tought daaroor. Geen wonder dat wanneer jy soek na my EA Journal, I8217ve gesien vul vertraging ongeveer 3-4 sekondes. Selfs al is die ping van my VPS om makelaar is slegs 6ms. So my vraag is, hoe weet ons die ping van makelaar te drop verskaffer. Vra hulle Ek twyfel of hulle sal so 'info8230 voorsien Ek wonder of 'n EA geskep kan word om hierdie delay8230 462 geskryf deur Jean-Paul 19 Maart 2012 (4 jaar gelede) latency is die sleutel te meet. check pepperstone amp beekfx (VPS). met hierdie st jy relatief maklik meet 8217round-trip8217 lantency uitreiking, verander, te kanselleer bestellings van jou MT4 kliënt. enigiets onder 300 ms is geskik vir MDP. hardloop die program op enigste ware rekeninge. omdat demo gewoonlik minder as 150ms. Verlede Vrydag het die bestuur van MDP op twee verskillende MT4 bediener op 'n VPS met beide lantency lt300ms gelei tot 'n wen 30 en een verloor 30. hardloop MDP vir 6 maande nou en het en verlore en het en verloor het. uit ervaring blyk baie baie onstabiel, sodat ek nie oorweeg om af werklike geld, net 039pocket039 geld. Dankie vir die deel van hierdie. Dit EA lyk vir my dat dit die toets van die front-end net latency (latency tussen jou en makelaar) aangesien dit die toets van net die bedrag van die tyd om versoeke kry van wat jy deur makelaar (uitreiking, verander, te kanselleer bestellings) 8230. maar wat ek verstaan ​​dit EA nog doesn8217t check die werklike latency tussen makelaar en Liquidity Verskaffer. Enige idee hoe om hierdie parameter 465 geskryf deur Remus 31 Mei 2012 (4 jaar gelede) kyk Eintlik Ek glo it8217s aanmelding van die totale tyd (van jou om die makelaar makelaar om LP LP terug na te makelaar makelaar terug na jou), aangesien dit meet die tyd wat dit neem om die versoeke te voltooi, nie net vir hulle uit te reik. As that8217s die geval, sou ek 'n pad na die LP verbinding is vergelyk demo met werklike rekeninge meet geval, soos die demo rekeninge don8217t nodig bevestiging van LP (aangesien nie ambagte eintlik plaasvind). Dus net loop dit op twee terminale en vergelyk die resultate (die keer die pitte sal sekerlik verskil, en that8217s 'n ander aspek). 466 geskryf deur Peter 25 Maart 2012 (4 jaar gelede) Groot review, julle moet jul artikels Birt Ek het 'n vraag met betrekking tot die demo rekeninge op Brokers. Kom ons sê ek stuur 'n bevel by pm 05:00 tot 1 Lot te koop vir 1,30. Prys beweeg tot 1.31. My orde kom by die demo bediener. Maak my PC net die orde te stuur na die demo bediener met die inskrywing (1.30) uit my PC (1.30) of dit is so teen die werklike pryse (1.31) wanneer die einde treffers die demo bediener 467 geskryf deur Birt 25 Maart 2012 (4 jaar gelede) I8217ve gesien glip op demo, so dit moet wees dat die huidige prys is nagegaan. Anders, you8217d in staat wees om 'n bevel te koop teen 1.25 selfs al is die prys is 1.30 stuur. Moet 'n paar toetse: probeer om 'n bevel 1 pit weg van die markprys te stuur (in jou guns) en kyk wat gebeur. Wel, dit hang alles af van die beskikbare likiditeit en jou latency 8211 MDP ambagte kan te veel glip kry met 0,1 baie sowel as met 10 baie. Trading MDP inherent riskant (wel, handel Forex in die algemeen is), maak nie saak die lot grootte. Met betrekking tot die gebruik van JForex of die FIX API, you8217d moet die kundigheid wat nodig is om 'n EA dat 'n soortgelyke handel logika met behulp van die toolset beskikbaar vir hierdie platforms gebruik te implementeer nie. Alternatiewelik, kan jy in staat wees om 'n programmeerder om dit te doen vir jou 8211 as jy dit kan bekostig om 10 baie wat jy kan waarskynlik bekostig om etlike duisende betaal vir porting dit handel vind. Hou egter in gedagte gehou word dat geen waarborg dat dit sal werk as jy dit oorgedra word en dat die lisensie waarskynlik doesn8217t toelaat om Port dit aan 'n ander platform te begin met there8217s. Seker, in teorie behoort dit beter as die meeste MT4 makelaars aangesien in wese 'n skakel te slaan, maar ek don8217t weet almal wat dit in die praktyk eintlik toegepas doen. i8217ve is die handel MDP tot onlangs. Moes NY VPS en Pepperstone en FXSalt Brokers. Retour uitvoering spoed is 300 ms om 350ms vir beide. Hulle gebruik soortgelyke likiditeit verskaffer, is ECN of STD spreidings effektief begin by 0,1 pitte te 0.7pips PLUS 'n kommissie. Na die hardloop sedert Novmber 2011 en voortdurend probeer om tegniese aspekte te optimaliseer, al wat ek kan sê MDP is baie 8216moody8217. Die gebruik van dieselfde instellings vir beide rekeninge, ek het heeltemal differnt resultate. Óf positve of negatief. Terwyl hy op rekening is groot tye wen die ander was die wen van minder. In die so-so maande (Birts) hierdie lente / somer beide rekeninge is meer verloor as Birts. Ek het baie kennis deur die optimalisering van die MDP installasie (begin om dit uit te voer op 'n 2 Pips Smeer makelaar) om dit positief te voer. MDP vir wat ek waargeneem behoeftes spikes amp reverser in euro / dollar wat mag of nie mag voorkom. Spykers is nie 'n baie gereelde patroon in EURUSD sodat dit net ambagte selde. 490 geskryf deur alexis134 September 15, 2012 (4 jaar gelede) Toets MDP Ek het gevind dat demo rekening latency is sowat die helfte van die werklike rekening latency. elke uitvoering Me tyd tel dit maak dit 'n EA wat nooit gereelde en volgehoue ​​resultate sal lewer. soveel onbekende faktore beïnvloed uitvoering tyd en qualtiy. Ek het twee werklike lewe rekeninge en verlore 300-400 meer as 9 maande. beide rekeninge gehad het heeltemal anders p / l patroon en verhandel teen min of meer verskillende tye. steeds dit was 'n baie goeie execise om VPS amp makelaar te optimaliseer ten einde vinniger wees. 500 geskryf deur Ronald 19 Oktober 2012 (3 jaar gelede) I8217ve net gekoop MDP deur die skakel op hierdie site en probeer om dit op my gratis VPS (ingesluit by my Gallant CM rekening) sit, maar, soos ook gebeur met Phibase Synergy en Ray scalper, ek kry steeds die 126 fout (kundiges etiket van MT4), sê dat die dll van hierdie ea8217s can8217t wees loaded8230 is dit 'n weet kwessie in die algemeen, by die installering van ea8217s 'n VPS, of is dit net hierdie gratis VPS bediener van Gallant CM dat hierdie probleem het. As 'n kant nota: Synergy en Ray scalper kyk mooi winsgewend te wees, maar hulle don8217t alles wat often8230 Ek verwelkom enige kommentaar oor wat handel ook Birt8230 501 geskryf deur Birt 19 Oktober 2012 (3 jaar gelede) Dankie vir die aankoop van deur my affiliate skakel Met betrekking tot Gallant, they8217re met behulp van 'n bietjie vreemd VPS opstel. It8217s eintlik hardloop Linux (glo ek) nie Windows so 'n paar van die DLLs met 'n meer fancy beskerming sal daar nie hardloop. Ek don8217t dink there8217s enigiets wat jy daaraan kan doen nie wat jy kan probeer om ons te kontak Gallant ondersteuning, they8217re tipies baie behulpsaam, maar in alle waarskynlikheid can8217t hulle die probleem nie op te los. Soos vir Synergy, dit het goed vir my tot dusver. Ek didn8217t 'n kans nog uit te probeer Ray scalper. 502 geskryf deur Ronald 19 Oktober 2012 (3 jaar gelede) Ja. I8217ve gekontak hulle (en Phibase) hieroor. Die mense van Phibase is werklik nuttig en belowe my 'n paar veranderinge aan te bring om hul DLL lêers, ten einde te werk om hierdie probleem met die Gallant CM VPS (ja, dit het waarskynlik te doen met die feit dat hul bediener loop op Linux). Soos jy sê, can8217t ek staatmaak op Gallant CM op te los hierdie 8216problem8217 8211 net hy het hulle 'n ander boodskap, kla oor die feit dat hulle 'n sogenaamde vrye VPS, wat my in die eerste plek () aangetrokke tot hulle, maar wanneer betalende kliënte can8217t hul ea8217s loop op hierdie VPS, Gallant CM vra hulle 18, as gevolg van 8220account terme en voorwaardes wat vereis dat die VPS rekening goewerneur minimum 1 standaard ronde trip baie elke month.8221 So, nou I8217ve aan hulle vertel hoe belaglik hulle hele opstel handel eintlik is. Volgende uitdaging sal waarskynlik onttrek my geld met them8230 Dankie vir bevestiging oor die prestasie van Synergy Ek moet sê ek hou van hierdie EA ook, maar I8217m baie bly op die pad Ray scalper hanteer sy ambagte tot dusver het ek MDP redelik onlangs, het ek terug toets dit, nie seker hoekom dit net antwoorde op 21 risiko met massiewe winste in vergelyking met die huidige instellings hier vertoon. en dit was vir die laaste 3mths wat groot was. Maar hier is my vraag. Is dit die moeite werd om die tyd vir die gebruik van die EA in 'n nie-ECN rekening via VPS. Dit is die saak wat deur my kop, wat as dit skaars of nooit verhandel maand na maand, aangesien dit net soek vir geleenthede het gekruis. Dit vind van die perfekte makelaar / VPS kombinasie MillionDollarPips gebruik met baie belangrik, maar dit is slegs 'n deel van wat nodig is. Die ander deel is EURUSD moet 'n baie prys geheel verslaan wanneer MDP doen sneller ambagte het. MDP (MillionDollarPips) waarskynlik het 'n 20 neut piek om dit te aktiveer, en dan is dit 'n sterk retracement kort daarna. Met dat opstel wat jy kan 'n baie winsgewende kry met behulp van MDP wanneer dit op 'n vinnige bediener en met 'n vinnige makelaar in dieselfde datacenter as die bediener en likiditeit verskaffer rooster. Op 'n vinnige bediener MDP kan sneller 30 ambagte millisekondes uitmekaar wanneer daar 'n 20 neut piek op EURUSD. Op 'n stadige bediener en met 'n stadige makelaar kan dit die sein mis of net sneller 'n paar ambagte. Die vinnige bediener kan jy 'n baie wins te kry wanneer daar 'n sterk retracement na die 20 neut piek, maar dit kan ook jy 'n baie verliese wanneer daar geen retracement binnekort na die piek. Kyk na Brit8217s resultate op EURUSD, GBPUSD, USDJPY en jy sal sien die meeste van die verliese gebeur toe daar sterk prys beweging met geen retracement gou genoeg na die piek. Byvoorbeeld, in Februarie 2015 USDJPY het 'n paar 50 pit spykers met geen retracement so MDP baie verliese ens (In hierdie situasies het met 'n volkome makelaar / VPS opstel wat jy kan kry 30 ambagte al slaan verlies as prys beweeg ook sterk in een rigting na MDP begin verwek multi8ple ambagte millisekondes apart8230but dit hang ook af van jou keuse van instellings en risiko ens) op stadiger makelaar ver van die VPS jy kan kry net 'n paar ambagte veroorsaak (of glad nie) en slegs 'n paar verliese, met geen oorwinnings. Maar dit werk andersom too8230..If prys het 'n baie geheel verslaan (soos tydens teenstrydige nuusberigte) MDP kan sneller 50 ambagte op die vinnige server8230most van hulle sluit in die wins, maar die stadige bediener dalk 'n paar ambagte te kry en maak 'n paar dollars8230or kry geen ambagte of mis die sein. So die gevolgtrekking is wanneer jy die perfekte makelaar / VPS opstel, dan moet jy staatmaak op prys aksie op EURUSD (as jy die gebruik van die EURUSD weergawe van MDP) 8230.and hoop dat daar 'n baie besluiteloosheid en prys geheel verslaan in die mark op die dae MDP nie haal 'n 20 neut piek op die EURUSD M1 grafiek. (19 Mei en 22, 2015 is klassieke voorbeelde van wanneer MDP meer verliese sal dan wen, en April 29, 8 Mei, en 20 Mei 2015 is klassieke voorbeelde van wanneer MDP meer oorwinnings sal dan verliese.) Forex Gold Trader Review 30 dae geld terug oor Vir almal wat nie bewus is, het die prys van goud is vlieg. In die huidige ekonomiese omgewing beleggers is breek die geel metaal as 'n veilige hawe vir hul beleggings terwyl baie finansiële markte skommel. Maar goud is nie die maklikste van bates te belê in. Dit is wat die strategie hier van besondere belang voorsien. Die EA werk op die 1 uur tydraamwerk (XAUUSD, goud) en volg wat lyk na 'n tendens rooster handel strategie wees. Ambagte net oopgemaak wanneer die goud tendens is geïdentifiseer as styg. Geen verkoop posisies ooit met die EA geopen. Vir elke handel wat oopgemaak 'n Neem Wins teiken van 650 pitte is ingestel. Geen stop verlies is ingestel op oop ambagte. Volle live rekening resultate word op die webwerf en is baie indrukwekkend. 'N kort oorsig van die afgelope 6 maande toon die volgende maandelikse winste: Alle resultate wat op die webwerf is verifieerbaar deur myfxbook. Hoe om te gebruik Die produk word verskaf as 'n tipiese outomatiese handel stelsel en is maklik om te installeer en instel. Sodra jy deur die eenvoudige proses vir die opstel gegaan het is daar eintlik baie min oor om te doen, maar brand jou terminale en laat die robot doen sy ding. Die EA is ontwerp om te loop nie 24 uur per dag op jou rekening, aangesien dit 'n bedryf te alle tye kan oopmaak binne hierdie venster. As ons sê altyd dit kan gee aan 'n aparte masjien om jou outomatiese strategie, hardloop het soos 'n toegewyde VPS. maar in werklikheid sal jy goed wees met hierdie eenvoudig op jou huis masjien op voorwaarde dat jy dont mind laat dit op te alle tye. Die installering van die EX4 lêer is eenvoudig genoeg en deeglik gedek in die verskaf handleiding. Vier volledige stel van instellings word in die dokumentasie. Elkeen van hierdie is daarop gemik om 'n geskikte handel vlak om die risiko vlak van die gebruiker normale modus Aggressiewe af (Twee keer die lot grootte van die normale opset) veilige modus (Dieselfde lot grootte as normale modus te pas, maar maak net handel in 'n up tendens ) Baie veilige modus (soos hierbo, maar met 'n halwe baie grootte die) aanduidings van die waarskynlike haalbare resultate word op die webwerf vir elkeen van die vier voorsien instellings. Ondersteuning word verskaf vir beide 4 en 5-syfer makelaars en die EA is beide NFA en ECN makelaar gereed. Uitspraak Die strategie wat hier verskaf word is beslis geproduseer paar indrukwekkende resultate vir wat tot nou toe, is 'n relatief onbekende EA. Maar sou ek verwag dat dit sal verander namate meer handelaars bewus daarvan geword. Hierdie stelsel is spesifiek ontwerp om die goudhandel en meer belangrik om voordeel te trek uit die onlangse sterk uptrend in die goudprys. Soos baie handelaars sal weet, handel tendense is een van die mees winsgewende handel strategieë wat gebruik kan word. Dit is egter belangrik om daarop te let dat 'n verandering in hierdie tendens potensieel kon sien prestasie ly. Tendense in die goud mark glo egter geneig om laaste vir die jaar eerder as weke. Daarom met goud sal na verwagting sy onlangse uptrend handhaaf, aangesien die meeste ontleders voorspel, dan is die Forex Gold Trader EA kan ook draai bewys as een van die mees winsgewende handel stelsels wat ons sien in die komende maande en jare wees. NIE MEER AVAILABLEWinning Oplossing System Wen Oplossing Stelsel is 'n wat ontwikkel is deur mnr Ashar forex stelsel en span sedert 2006. Ons het sewe nuwe stelsels wat jou sal help om jou winste te maksimeer en jou verliese in forex te verminder. Sedert 2006, het duisende van die handelaars van regoor die wêreld saam met WSS en gebruik dit as hul primêre handel gereedskap. Ons het ontwikkel en getoets ons stelsel deur middel van beide back testing en forwardtesting. WSS Auto Trader Trading met eenvoud en akkuraatheid Forex seingenerator met Entry, SL, TP Gee duidelike koop en verkoop seine Kombineer tempo, daaglikse hoë lae en spilpunt strategie Getoets op alle geldeenhede, metale, CFD's WSS Pivot Trader Lets handel met PIVOT Forex seingenerator met Entry, SL, TP Gee duidelike koop en verkoop seine Kombineer tempo vlak spilpunt strategie Getoets op alle geldeenhede, metale, CFD's Forex Gold Trader Trading Gold is maklik 100 ten volle outomatiese Getoets op GOLD of XAUUSD Kombineer Koop strategie Berekening van gemiddelde System Getoets op ware rekening sedert 2012 WSS Gold Trader Kom koop en Goud kombineer nou Smart koop / verkoop Strategie Berekening van gemiddelde System Getoets op GOLD of XAUUSD getoets sedert 2012 WSS Double Trader Verskansing piramide is pret 100 Ten volle outomatiese kombineer Verskansing piramide Strategie Getoets op GBPUSD sedert 2013 getoets op ware rekening WSS reverse Trader Trading met Terugskrywing patroon is winsgewend Kombineer Terugskrywing Patroon piramide Strategie Getoets op GBPUSD, EURUSD, AUDUSD, NZDUSD getoets sedert 2009 WSS Trend Trader volg die tendens volg die geld Kombineer Trend piramide Strategie Getoets op EURUSD, EURJPY, USDCHF, USDJPY getoets sedert 2013 Support Social Media Expert adviseur Forex Signal forex makelaar Forex VPSForex Gold Trader V1.0 EA Review Lisensiëring en prys: 97,00 vir 1 lisensie. Regnow is die verkoper. Forex Gold Trader V.1.0 Strategie: Dit EA open koop wanneer die tendens opgaan, wat die afgelope paar jaar is al it8217s doen. Nooit oop te verkoop, want die prys van goud afgelope 10 jaar lyk al hoe hoër styg. Aanbeveel Brokers: FX Oop en Iam FX is twee makelaars om te oorweeg wanneer die handel met enige EA. Dit verkoper beveel die volgende makelaars: FXDD Malta, Forex Verenigde Koninkryk, FXOpen, Instaforex, ens Lyk na 'n een truuk ponie hoop goud wees net bly styg en styg. Enige groot af tendense waarskynlik gaan seermaak. Maar vind my iemand wat sê 'n mens goud gaan om af te gaan enige tyd gou Forex Gold Trader V.1.0 is nog amptelik goedgekeur vir die aankoop. Meer toets voltooi moet word.


No comments:

Post a Comment